Graag zijn wij actief betrokken bij de wereld om ons heen. Niet alleen privé, maar ook zakelijk. Wij ondersteunen diverse organisaties en initiatieven met onze diensten. Nooit financieel maar altijd door middel van hands-on. We willen graag een bijdrage leveren die het verschil maakt. Hieronder een overzicht van de door ons ondersteunde projecten.

Het Utrechts Archief

Voor wie?
Het Utrechts Archief beheert de rijkste collectie archieven, prenten, kaarten, foto’s, films en publicaties over de geschiedenis van de stad en de provincie Utrecht.
Wat?
Wij hebben Het Utrechts Archief ondersteund met Facebook. Met consultancy is ingegaan op de kracht van Facebook, het schrijven van posts en het krijgen van Likes. Voor de Utrecht-3D tentoonstelling zijn ook diverse tabbladen ontwikkeld voor Facebook. Dit met als doel om bezoekers hun eigen foto’s met het archief te laten delen.
Online
Facebook

 

Museum Speelklok

Voor wie?
Museum Speelklok, het leukste museum van Nederland, vertelt klinkende verhalen over het eeuwenoude verlangen muziek te kunnen weergeven, door de zelf-spelende instrumenten in hun context op onvergetelijke wijze tot leven te laten komen.
Wat?
Wij hebben het Museum Speelklok geholpen met Facebook. Met consultancy is ook hier ingegaan op de kracht van Facebook, het schrijven van posts en het krijgen van Likes. We zijn uitgebreid ingegaan op het opstellen van een content kalender en op welke content gedeeld kan worden met bezoekers.
Online
Facebook

 

Ralph Tuijn

Voor wie?
Ralph Tuijn is één van de weinige professionele avonturiers die Nederland telt. met de TriFinance Ocean Challenge probeert Ralph de Indische oceaan over te steken in een roeiboot. Een wereld record poging.
Wat?
Wij hebben voor Ralph de taken van het basecamp op ons genomen. Dit bestond voor de expeditie uit het schrijven van een social media-interactieplan, uit te voeren tijdens de expeditie. Veel mogelijke media werden ingeschakeld om de tocht van Ralph onder de aandacht te brengen: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Website.
Online
Twitter, Facebook, YouTube, Website

 

Thijs het boek

Voor wie?
Het weblogverhaal van Heleen Klop. Dit boek gaat over het ingrijpende verhaal van Thijs Blom. Een jongetje dat geboren wordt met de zeldzame stofwisselingsziekte Tay-Sachs.
Wat?
Wij hebben Heleen geholpen met het goed inzetten van Twitter. Dit door een aantal zaken die terugkerend waren te automatiseren. Maar ook door inhoudelijk feedback te geven op de context van de berichten.
Online
Twitter

 

Stichting Arctic Climate Projects

Voor wie?
Een stichting die aandacht vraagt voor de klimaatproblemen in Arctisch gebied. Dit door expedities te ondernemen die voornamelijk in het teken staan van Arctisch klimaat.
Wat?
Deze stichting is ondersteund met het oprichten van een Facebook-pagina. Op deze wijze is het tijdens de expeditietochten steeds mogelijk om een update te plaatsen. Doel van de Facebook-pagina: vlak voor en tijdens de expedities gebruiken voor de communicatie.
Online
Facebook, Website

 

Go APE – Art Park of Energy

go ape

Voor wie?
Go APE! – Art Park of Energy is een innovatief door menskracht aangedreven kunstproject waarbij men op een creatieve manier bewust wordt gemaakt in de omgang met energie.
Wat?
Deze stichting is ondersteund met het opzetten van een communicatieplan. Dit is een compleet communicatieplan geworden voor zowel de online als de offline communicatie van Go Ape! Doel van de communicatie: gebruikers van de energieobjecten bewust maken van energiegebruik, de plaatsen van de kunst objecten. Nieuwe sponsors en fondsen informeren en aan zich binden.
Online
Facebook, Website